› Forum › Allmänt › Landvetter Bil slutar med Alfa… › Svar till: Landvetter Bil slutar med Alfa…
13 april, 2016 kl. 11:02
#18426
Tråkigt, men jag kan förstå generalagenten. Landvetter bil är bra, men ligger ju heltokigt ute i skogen om man ska prångla ut Giulia till den stora massan. Synd att tappa en bra verkstad också.
Giulia 20 Super