› Forum › Allmänt › Alfa Romeo vin › Svar till: Alfa Romeo vin
8 maj, 2016 kl. 21:49
#18548
Illa att alla mina flaskor är urdrukna
Henrik, var du inblandad i klubbgrappan eller minns jag fel?
Den verkar inte finnas längre på bolaget,.
//Henrik
Stelvio Ti 2,0 -20, 156SW 2,5 -04, MiTo 155 -10 och en Fiat 500e -15