› Forum › Allmänt › Alfa Romeo vin › Svar till: Alfa Romeo vin
10 maj, 2016 kl. 22:49
#18551
med tanke på att racerbilens motor krånglar några dagar före tävling känns det just nu man skule vilja hälla i sig båda två på stående fot 🙁
flaskorna är heltcoola och är inget som man kastar på återvinningen även långt efterbaksmällan lagt sig. men priset har jag ingen aning om. tror dom kostade strax under 300 kring 2006. vad bjuds ?