› Forum › Allmänt › GIULIA nu beställningsbar! › Svar till: GIULIA nu beställningsbar!
11 juni, 2016 kl. 10:44
#18744
Inlägg av Pierre Veiret på 2016-06-09 22:02
Stavningen är det ju världsklass på, vem får sparken för korrekturläsningen?
Till vänster om bilen
Så himla oproffsigt men inget förvånar, minns fortfarande mitobroschyren som låg ute i många år på deras hemsida. Knappt “googleöversatt” och rent av pinsam att läsa bitvis. Inte charmigt!
Alfetta 1.8 -75
