› Forum › Allmänt › TCT – har jag missat något? › Svar till: TCT – har jag missat något?
23 juli, 2016 kl. 00:41
#18912
sorry jag som läste slarvigt men tycker ändå det är konstigt med så lång fördröjning, det är inget jag tänkt på i alla fall men det kanske skiljer sig åt på olika årsmodeller?