Svar till: TCT – har jag missat något?

Forum Allmänt TCT – har jag missat något? Svar till: TCT – har jag missat något?

#18912
Mikael Bengtsson
Deltagare

    sorry jag som läste slarvigt men tycker ändå det är konstigt med så lång fördröjning, det är inget jag tänkt på i alla fall men det kanske skiljer sig åt på olika årsmodeller?