Svar till: Giuliamarknadsföring!

Forum Allmänt Giuliamarknadsföring! Svar till: Giuliamarknadsföring!

#19045
Gustav Holmdahl
Deltagare

    Inlägg av Per Setterberg på 2016-09-04 20:21

    Besökte Hedin i Mölndal idag. Tänkte att Giuilia-lansering innebar lite glass och ballong-potential. Nä. Klassiskt Hedin-upplägg: inga säljare på golvet, inte en broschyr så långt ögat kunde nå, och inte ens en jävla uppkopierad prislista på sladdrigt A4-papper. Ynkedom.

    GIulian var ju fin i alla fall, som tur är. Synd bara att att det skall vara så ini helvete svårt att få någon vettig info när 400 tusen skall byta ägare. 

     

    Åk till Auto Lounge i Kungsbacka istället. Betydligt trevligare bemötande där än hos Hedin.

    Giulia 20 Super