Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

Forum Allmänt Automatlåda Giulia bensin 200 hk Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

#19250
Igino Cazzola
Deltagare

    Inlägg av Thomas Sjölin på 2016-09-08 11:25

    Hur i hela friden diesel ens kan få sånt genomslag med tanke på hur mycket sämre de är rent miljömässigt förstår jag bara inte…

    Svaret är väldigt enkelt: Folk tänker med plånboken, oavsett vad de skriver på fejjan.

    Jag är fullständigt Räserskadad