› Forum › Allmänt › Automatlåda Giulia bensin 200 hk › Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk
8 september, 2016 kl. 12:44
#19250
Inlägg av Thomas Sjölin på 2016-09-08 11:25
…Hur i hela friden diesel ens kan få sånt genomslag med tanke på hur mycket sämre de är rent miljömässigt förstår jag bara inte…
Svaret är väldigt enkelt: Folk tänker med plånboken, oavsett vad de skriver på fejjan.
Jag är fullständigt Räserskadad