› Forum › Allmänt › Automatlåda Giulia bensin 200 hk › Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk
29 november, 2016 kl. 08:39
#19268
Det låter bra att det äntligen finns en bensinare att provköra!
Jag skall inte byta förrän i april/maj så jag får tyvärr vänta ett tag på min bil. Dags att lägga en beställning snart…
Giulia 20 Super