Svar till: Alfa Romeo vin

Forum Allmänt Alfa Romeo vin Svar till: Alfa Romeo vin

#19323
Henrik Selbo
Deltagare

    Vinet landade faktiskt hos oss igår, lagom för att tas med till mat- & vinmässan som startar idag. Vill man smaka vinet så är det bara att besöka oss på mässan och vi (Olja&Oliv Deli) finns i monter C16:73. Från nästa vecka finns den på vår vinlista i vinbaren. Ni som kommer till årsmötet får en chans till provsmak även där.

    Lansering på bolaget blir efter årsmötet, dvs i början på december.

    ciao!

    /Henrik 

    Henrik Selbo