› Forum › Allmänt › Alfa Romeo vin › Svar till: Alfa Romeo vin
10 november, 2016 kl. 00:33
#19323
Vinet landade faktiskt hos oss igår, lagom för att tas med till mat- & vinmässan som startar idag. Vill man smaka vinet så är det bara att besöka oss på mässan och vi (Olja&Oliv Deli) finns i monter C16:73. Från nästa vecka finns den på vår vinlista i vinbaren. Ni som kommer till årsmötet får en chans till provsmak även där.
Lansering på bolaget blir efter årsmötet, dvs i början på december.
ciao!
/Henrik
Henrik Selbo