› Forum › Allmänt › Behövs överdrag när bilen står avställd i garage? › Svar till: Behövs överdrag när bilen står avställd i garage?
20 september, 2016 kl. 12:32
#19366
Fantastisk bild! Med ett överdrag blir det ju som att packa upp en vacker present igen till våren!