› Forum › Allmänt › crosswagon Bra eller dåligt köp? › Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?
7 december, 2015 kl. 08:43
#17253
Det är kaffepengar får så pass mycket bil. Kan man skruva lite själv är det en billig bil att äga. Kör man dessutom några mil per år så är inte skatten så blodig.
Den 156 CW jag ägde körde jag runt för 17kr/mil inkl allt förutom värdeminskningen. Dvs, soppa, servicar, däck, spolarvätska, reservdelar mm.
Giulia 20 Super