› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Giulia › Svar till: Alfa Romeo Giulia
10 december, 2015 kl. 22:51
#17257
Giulia Super är utan tvekan Alfas bästa konstruktion genom tiderna, Ingen elektronik, finns nog inga riktiga svagheter bara man rostskyddade i tid.
Kan bara hålla med allt i länken.
Giulian du äger fick inget rostskydd av mig, vad jag kommer ihåg. Du la ett enormt arbete att återställa henne till bättre än ny.
Giulian Gunnar i Avesta köpte fick Dinitrol behandling av mig kring 1978 och har nog klarat sig bättre.
Min nuvarande Giulia
PerBerlina