- Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 18 december, 2015 kl. 08:17 av .
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hej. Jag skall ge bort ett medlemskap i klubben i julklapp. Det fungerar ej.När jag kommer till födelseår för den ansökande fyller jag i 4 siffror ex 1977
Det blir en röd ring runt och ansökningen går ej igenom.Vad göra ? Hälsningar Seved Fredell medlem 5748
Bli medlem på ratsit och då kan du se allas personnummer (och fyll i den rätta)
Hur var det nu det funkade att förlänga medlemsskapet/betala in nästa årsavgift? Det börjar snart vara dags. 
Är det bara att gå in på sin profil efter årsskiftet och “betala”. Den enda ruta som finns där nu är “avbryta prenumerationen… ” Finns ingen möjlighet att förlänga…
Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13
Du får nog vänta med att betala medlemskap för 2016 till just 2016… prova 1 jan så ska du se att det går 🙂
My mother would beat you from the Redlight! She tought me good.. http://hide.dk/Vehicles/
Ok, alltså efter nyårsraketerna alltså… 



😉
Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13