› Forum › Allmänt › Köpa 159:a eller merca › Svar till: Köpa 159:a eller merca
26 december, 2015 kl. 09:14
#17306
Får gratulera Daniels vän till ett trevligt och udda köp. Jag hade själv tankar på att sälja min ett tag då vi fick barn nummer 2. Småbarn som bl a kräver barnstolar tar mycket plats. Har nu ändrat mig och tänker hyra box dem få gångerna vi behöver det som vid semestrar. En charmig bil helt enkelt. Däremot så får vi komma ihåg att det finns en del annat trevligt i klassen. Mercan jag hade var trevlig och det är oftast lättare att hitta fina exemplar av en sådan bil än att hitta en fin 159:a. Förstår Besar om han haft svårt att hitta. Väldigt känsliga för sprut och dålig kvalitet på lacken.