17 december, 2015 kl. 19:09
#17309
Om man har ett överdrag på bilen kan man låta vädringsfönster (om man har sådana) vara öppna utan att det kommer in damm i bilen. Det kan ju vara bra med lite ventilation. En torrboll är inte heller så dumt.
(Någon gång ska jag ha ett såntdär snyggt överdrag i rött med en stor Alfa Romeo-logga på
Stockholm