17 januari, 2016 kl. 19:16
#17314
Jag har ett överdrag från Highwoodalfa för utomhusbruk i galon-liknande materia på utsidan och ett tunnare fleece-material på insidan. Dessutom har den två ventiler som hamnar på fram- resp bakruta på min Spider -77:a . Har haft det sen 2008 och det håller ypperligt. Använder det även inomhus. Klart prisvärt!
ciao
Ayhan
Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019