Svar till: Klöverbladet?

Forum Allmänt Klöverbladet? Svar till: Klöverbladet?

#17347
Magnus Westin
Deltagare

    Perfekt. Kom idag och jag sparar det tills i morgon. Kan det bli bättre en julaftonsförmiddag. Tvätta nya Giuliettan. Därefter kaffe och Klöverbladet. Tack till er som lägger ner er själ i vår trevliga klubbtidning. 

    God Jul från ett vårvarmt och grönt Skåne. 

    Mange W

    Mange W