› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
29 december, 2015 kl. 15:44
#17369
Kul att höra att det är på gång. Kul att även normalare versioner är på G. Vad tyckte du om de andra bilarna som stod där inne? Sa de något mer om kommande Alfa modeller?