› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
30 december, 2015 kl. 16:17
#17370

Hurra! Det kallar jag för en riktig nyårspresent. Hoppas bensinaren blir 250 eller 280hk versionen. Bara att boka tid hos handlare nu då!
Skulle vara intressant och veta hur många av oss i klubben planerar i handla en Giulia?
Nihat Dizdar