› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
29 januari, 2016 kl. 11:55
#17399
Frågade lokala Alfa-handlaren idag om de visste när Giulian kommer dyka upp, svaret blev att de lägger av med försäljning av Alfa. Enligt dem har Alfa nu så stora krav på hur försäljningslokaler ska utformas att det bara kommer vara 5-10 handlare I Sverige som kan uppfylla dem. Det är väl i och för sigg ett bekant problem för flera märken men jag hoppas verkligen inte att favoritmärket nu ska bli så “fint” att det inte kommer finnas representerat i hela landet.
Är inte ett av problemen med Alfas låga försäljning att de fina produkterna inte setts och hörts så mycket?
Non porto gioielli li guido...