› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
30 januari, 2016 kl. 12:25
#17406
Just det som är problemet. Sverige är litet, för litet i många stycken så en bilförsäljare måste ha flera märken för att det ska gå runt. Då går det inte ha modellspecifika montrar som tar upp mycket plats. Å andra sidan är Sverige en så liten marknad så FCA kanske ger blanka fan i om de säljer nåt här eller inte.