› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
1 mars, 2016 kl. 22:10
#17480
Nu har de enklare varianterna av Giulia premiär. Jäkligt fin inredning! Gillar den blå med ljus inredning. T.o.m. skitsnyggt med träinredning, det trodde jag aldrig att jag skulle säga 
Lite för gubbigt skålade framsäten men det kommer säkert gå att välja andra varianter.