› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
27 maj, 2016 kl. 11:02
#17668
Risken är att man får stå i kön länge utan att få chansen att provköra den.
Min rekommendation om man absolut inte vill vänta till september (snarare oktober-november skulle jag tro) är att åka om några veckor när det kanske har lugnat sig lite och flera modeller har kommit på plats.
Alberto