› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
23 juni, 2016 kl. 00:57
#17681
Undrar om Erik Wedberg fått en gratis semester till München i sommar. Härligt när man gnäller över kvaliteten för att någon repat växelspaken eller knäckt ett reglage. sen hade det varit intressantare om dom redovisat tiderna från Knutstorp istället för vad erik tyckte det kändes som. Jag antar att han inte kunde hitta något fel på baksätet men då kom han på att det måste vara en kopia på bmw det är ju en plats att sitta på bakom föraren precis som i bmw solklar kopia.
Nä oseriösare biltest får man leta efter man glömmer att nämna alla fördelar med Giulia men är snabb med att kommentera brister samtidigt som man gör precis tvärtom för bmw.