› Forum › Allmänt › Vad göra med min Alfa? › Svar till: Vad göra med min Alfa?
7 januari, 2016 kl. 11:33
#17775
Kul med input från så många duktiga. Jag inser att en tidig 80-talsbil inte är den mest populära årsmodellen. Dock, jag surfade lite på någon engelsk sida och där var till synes samma modell och typ årtal uppe i 5-7 000 EUR. Det är långt ifrån 10 000 kr.
Hur som helst, eftersom jag själv inte ens kan byta olja så ringer jag till AR-Bil. När den väl brummar och rullar, var säljer man en sådan här bil? På Blocket? Eller kanske i detta forum, gissar jag att svaret blir…