Svar till: Vad göra med min Alfa?

Forum Allmänt Vad göra med min Alfa? Svar till: Vad göra med min Alfa?

#17788

Hej igen. Aktivt forum här! Mailen rasar in. (Per, jag har inte fått något PM från dig vad jag kan se?).

Vi kör först till kvarn, den första som kommer och köper bilen får den (eller lägger handpenning och sedan möter upp mig vid bilen). Det verkar som att jag kan få iväg bilen snabbt för 15 000 kr så det kör vi på.