› Forum › Allmänt › Vad göra med min Alfa? › Svar till: Vad göra med min Alfa?
9 april, 2017 kl. 18:18
#17792
vad sägs om att lägga in en annons?? förslagsvis med bilder som visar skicket….
trodde den blev såld då jag inte fick svar på PM/mail….. jag passar på affären, råkade ju köpa mig en Vespa nyss
Nu: 4C
Då: AlfaSud. Alfa 90. 3*75turbo. 164Q4. 2*147. 156. Brera 3.2 Sud Ti. Spider 916 V6. 159SW Tbi