› Forum › Allmänt › Giulia i Sverige › Svar till: Giulia i Sverige
17 januari, 2016 kl. 08:49
#17833
Det gör jag redan… 
Förra veckan var det någon som la upp bilder på en omaskerad, röd Giulia på A-power. Så de verkar vara häromkring och göra vintertester. Men än så länge har jag bara sett audi-bilar.
Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13