› Forum › Allmänt › Giulia i Sverige › Svar till: Giulia i Sverige
17 januari, 2016 kl. 08:56
#17834
Inlägg av Christer Andersson på 2016-01-17 08:49
Det gör jag redan…Förra veckan var det någon som la upp bilder på en omaskerad, röd Giulia på A-power. Så de verkar vara häromkring och göra vintertester. Men än så länge har jag bara sett audi-bilar.
Tråden: Alfapower Nya Giulian
Wille R.
