› Forum › Allmänt › Giulia i Sverige › Svar till: Giulia i Sverige
17 januari, 2016 kl. 11:23
#17836
Efter 2år behövs ingen barnvagn utan man klarar sig med en smidig sulky. Över 3år används den knappt den heller så du behöver inte vänta för länge med att byta ut Opeln Magnus;-)
Om inte annat så kommer en sport SUV snart. Klart intressant fet med om ingen kombi kommer på Giulian.