› Forum › Allmänt › Giulia i Sverige › Svar till: Giulia i Sverige
17 januari, 2016 kl. 18:46
#17841
159:an är rätt stor på utsidan och borde varit mycket rymligare med tanke på sin storlek. Baksätet är rätt litet vilket även bagaget är.