Svar till: Hur törstig är 159an egentligen?

Forum Allmänt Hur törstig är 159an egentligen? Svar till: Hur törstig är 159an egentligen?

#17870
Håkan Petersson
Deltagare

    Skatten skyhöjd på Diesel? Jag betalade 4600:-/år för min 2.4 JTDM. Tycker inte det var så dyrt. Sedan med tanke på att den tog runt .75 blandad körning så var bilen billig att köra.