› Forum › Allmänt › Hur törstig är 159an egentligen? › Svar till: Hur törstig är 159an egentligen?
24 januari, 2016 kl. 18:50
#17870
Skatten skyhöjd på Diesel? Jag betalade 4600:-/år för min 2.4 JTDM. Tycker inte det var så dyrt. Sedan med tanke på att den tog runt .75 blandad körning så var bilen billig att köra.