› Forum › Allmänt › Hur törstig är 159an egentligen? › Svar till: Hur törstig är 159an egentligen?
24 januari, 2016 kl. 23:37
#17874
Ang skatten så tog jag en diesel från blocket och kollade reg nr och då sa de ivf att skatten var på 6500! Skulle helst velat ha en diesel men ja kör rätt lite egentligen så är skatten väldigt dyr är det inte värt det