› Forum › Allmänt › Avauktorisationer av Alfaverkstäder › Svar till: Avauktorisationer av Alfaverkstäder
14 februari, 2016 kl. 08:49
#17898
Det går få upp volymerna, det går definitivt sälja mer även i Sverige men det behövs ett bredare modellprogram och ganska aggressiv marknadsföring för att det ska fungera. I kombilandet Sverige måste det även finnas en kombiversion av någon modell. Att Giulia är en häftig bil är det knappast någon tvekan men tillsammans med två gamla, varav den ena är väldigt gammal i dessa sammanhang, är programmet för tunt.