› Forum › Allmänt › Fälgar Smakråd! › Svar till: Fälgar Smakråd!
7 februari, 2016 kl. 12:27
#17950
Du har ju redan sållat fram de två snyggaste fälgarna. Jag har sett bilder på hästskofälgen i svart och tycker nog att det är ännu snyggare. Har däremot inte sett att det går att få tag i någonstans. Men det är nog snyggt till din vita giulietta.