› Forum › Allmänt › Alfasud i Stockholmsområdet. › Svar till: Alfasud i Stockholmsområdet.
14 februari, 2016 kl. 10:06
#17976
när ungefär är det tänkt?? att plocka ut Sudden just nu i salt å snöslask verkar inte så bra med tanke på ett visst rykte om rost
men om det kan vänta till våren har även jag en helt OK Sud…. den snygga blåa som var vinst i klubbens lotteri för några år sen.
Nu: 4C
Då: AlfaSud. Alfa 90. 3*75turbo. 164Q4. 2*147. 156. Brera 3.2 Sud Ti. Spider 916 V6. 159SW Tbi