› Forum › Allmänt › Giulietta-intresse › Svar till: Giulietta-intresse
24 februari, 2016 kl. 22:00
#18046
Peugeot har absolut inte sämre kvalitetskänsla än Alfan. Om man jämför Giuliettan med t.ex nya Peugeot 308 så brädar Peggan lätt Alfan. Även 508 känns väldigt bra. Måste säga att jag blev väldigt besviken på hur Alfa snålat in på inredningen i Giuliettan! Alfa som haft så fina inredningar. 147:an kändes riktigt bra, liksom GT:n. Även 156 och 166 var absolut OK! Nu är det hårdplast på instrumentbrädan, trista dörrsidor och allmänt plastigt. Så synd på en så övrigt snygg och trevlig bil. Känns som att pengarna tog slut när man började med det inre. Jag hoppas att faceliften för 2016 ändrar på detta.