Svar till: Funderar på import

Forum Allmänt Funderar på import Svar till: Funderar på import

#18073
Ragnar Rosengren
Deltagare

     

    Hej!  Det låter som nåt att satsa på, en riktig läckerbit. Jag har ingen aning om prisbilden, men du skrev inte vilket motoralternativ det gäller, fyll på med det så snabbar det kanske upp det hela.

    Med vänlig hälsning

    Ragnar

    156 2.0 TS Challenge (Gruppo N Olanda), #77 CAR Challenge klass III