Svar till: Funderar på import

Forum Allmänt Funderar på import Svar till: Funderar på import

#18077
Patric Gille
Deltagare

    Hej,

    Hur pass mycket tjänar du på att köpa en bil i Grekland kontra Sverige när allt är betalt? Omkostnader för att få hem bilen + reggad på gatan om du kör hem den själv borde hamna på runt 10000:- Sen kan man inte räkna kronor och ören på allt om bilen är i ett bra skick och historiken är väl dokumenterad. Känner du personen väl så kan du ju köra hem på gamla ägarens plåtar och försäkring. Köpte själv en 156 GTA (SW) i oktober och körde den hem från Bukarest. En ordentlig resa på 280 mil, men fan så kul Lycka till!

    2008 Maserati QP GTS, 2008 BMW 730d, 2016, BMW X2 2018