› Forum › Allmänt › Funderar på import › Svar till: Funderar på import
25 februari, 2016 kl. 08:56
#18078
Dimitris:
Jo han som äger bilen gråter blod varje gång skatt o försäkring skall betalas och därför han vill sälja den.
Tack för dina tips, skall kolla om han skulle kunna fixa de eventuella skador som kan finnas i Grekland då.
Patric:
Som sagt så skulle han stå för allt som har med importen att göra, så alla importkostnader ingår i det jag betalar för bilen.
speed has never killed anyone. suddenly becoming stationary that's what gets you