Svar till: Tråkigt

Forum Allmänt Tråkigt Svar till: Tråkigt

#18088
Alberto Ferrante
Deltagare

    Dashcam…..nu behöver jag googla.

    Det som oroar mig mest är att veta att dessa transportfordon och deras förare antagligen är så tidspressade att inspektionen av fordonen blir sällan genomförd. Man har granskat branschen många gånger under de sista åren med flera reportage och med tanken på resursbristen som Polisen lider av nu undrar jag hur situationen kommer att utvecklas.

    Hade jag agerat impulsivt och tryckt på bromspedalen i st för att köra vidare på isklumpen hade jag säkert fått sladd p g a väglaget just då och jag vill inte tänka på det som kunde ha hänt. 

    Alberto