› Forum › Allmänt › Tråkigt › Svar till: Tråkigt
Årsmodell?
Tyvärr får man inte mycket för 156/147…eller generellt Alfor från den epoken.
GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar
Ladda upp en bild (JPG eller PNG) för din profil.
Godkänner du inte dessa villkor kan du tyvärr inte registrera dig.