Svar till: Code card

Forum Allmänt Code card Svar till: Code card

#18103

Hej Alberto,

Jag fick pris på 500kr från Alfapower för ett nytt kort. Jag behöver en ny nyckel till min GT-06 och det blir dyrt verkar det som. Kort + nyckel + kodning. En annan möjlighet är att läsa ut koden ur ECUn men då krävs det kunskap.

Om du hittar en bra (=billig) väg till ett kort får du gärna höra av dig.

//Kristoffer