3 mars, 2016 kl. 19:23
#18104
Inlägg av Kristoffer Fransson på 2016-03-03 17:16
Hej Alberto,
Jag fick pris på 500kr från Alfapower för ett nytt kort. Jag behöver en ny nyckel till min GT-06 och det blir dyrt verkar det som. Kort + nyckel + kodning. En annan möjlighet är att läsa ut koden ur ECUn men då krävs det kunskap.
Om du hittar en bra (=billig) väg till ett kort får du gärna höra av dig.
//Kristoffer
500 kr från Alfapower? Du får utveckla det lite. Är det någon där som kan fixa sånt?
Alberto