› Forum › Allmänt › KB 1/2016 kom idag, trevligt › Svar till: KB 1/2016 kom idag, trevligt
16 mars, 2016 kl. 19:10
#18171
Jovisst är det kul när Klöverbladet dimper ner i brevlådan. Jag gillade också att läsa det allra första Klöverbladet.
Och apropå gamla Klöverblad passar det väl bra att berätta att det andra numret av Klöverbladet, alltså nr 2 1976, finns som PDF här på klubbens webbsajt. Nr 3 1980 finns också. Fler gamla Klöverblad är på väg upp på samma plats:
http://www.alfaromeo.org/Klubbinfo/Klöverbladet/GamlaKlöverblad.aspx
Eftersom Klöverbladet är en medlemstidning, måste man vara medlem (och inloggad) för att kunna komma in på sidan och läsa.
Stockholm