› Forum › Allmänt › Förslag på bildgalleri till annons › Svar till: Förslag på bildgalleri till annons
17 mars, 2016 kl. 15:49
#18181
Ett annat problem med annons sidan här är att man måste vara inloggad för att se annonsen.
Så om jag ska tipsa en vän om en bil här, skickar länken, med då måste han/hon skaffa konto osv för att kunna se annonsen…
För att så många som möjligt skall se din annons så rekomenderar jag att du lägger upp den här och på http://www.alfapower.nu …och kanske andra forum med 
GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar