Svar till: Erfarenhet av lackering, rosso competizione?

Forum Allmänt Erfarenhet av lackering, rosso competizione? Svar till: Erfarenhet av lackering, rosso competizione?

#18189

Ok tackar för svar.

När jag tittar runt på bilsajter som autoscout och mobile så verkar många av de som är till salu och som har lacken rosso comp finnas i Holland. Jag misstänker att lacken var ett ganska dyrt tillval för det finns inte så många ex. Tycker mig ha märkt att de flesta med lacken är av senare modell typ 2011 är din en sen modell också?

Det kanske får bli en import framåt senvåren om man hittar ett fint ex av en senare modell. Har surfat runt lite på olika bilimportsajter och det verkar vara helt ok att importera från Holland. Funkade det bra för dig?