› Forum › Allmänt › Erfarenhet av lackering, rosso competizione? › Svar till: Erfarenhet av lackering, rosso competizione?
5 april, 2016 kl. 13:14
#18192
Tack för tips om installationsskiva 🙂 ska kolla det. Ringde till billackeringen för att kolla läget med färg och tre lager. Han har lackat bilar i 20 år och säger att färg + nyans blir samma på det nya som på det gamla. Så det hoppas jag på 🙂