Svar till: Äntligen en ny Alfa!

Forum Allmänt Äntligen en ny Alfa! Svar till: Äntligen en ny Alfa!

#18205
Jocke Bolling
Deltagare

    Inlägg av Gabriel Eriksson på 2016-03-19 10:06

    Grattis! GTV är typ bästa alfan  Ser ut som stora bromsarna så jag antar att det är en 3.0?

    Japp. Det är 3,0

    Aldrig haft Gtv tidigare. Lika pigg som min Gta som jag sålde. Ser ut och känns mer som en sportbil på alla sätt.