Svar till: Äntligen en ny Alfa!

Forum Allmänt Äntligen en ny Alfa! Svar till: Äntligen en ny Alfa!

#18206
Lars Johansson
Deltagare

    Såg senare att det inte var lågmilaren. Du har inte original framskärmar. Lika bra att det inte är lågmilaren. Jag tycker att bilar skall köras och användas.

    larsjoh51